Přemýšlíte o prodeji? Zajímá Vás, jak pracuji?

Jsem tu pro Vás jako konzultantka, vyjednavačka a manažerka. Mým úkolem je poskytnout Vám nabídku, kterou potřebujete, a za cenu, kterou očekáváte. Pokud je Vaše očekávání nerealistické, budu Vám to upřímně sdělovat, abychom mohli společně pracovat na dosažení Vašich cílů.

Připravím Vám individuální strategii prodeje a marketingu, která bude přizpůsobena speciálně pro Váš domov. Pamatujte jedno: na vzhledu záleží a úspěch spočívá v detailech.


A jak probíhá schůzka se mnou?

Můžeme se setkat buď osobně v kanceláři, nebo kdekoliv jinde podle Vašeho výběru. Pokud Vám to více vyhovuje, můžeme se prvně vidět i online. Společně probereme Vaši situaci a řeknu Vám možnosti. Abych Vám mohla říct přesnou cenu nemovitosti, budu potřebovat ji vidět. Ráda přijedu.   


1. Správný odhad ceny nemovitosti

Nenechte zbytečně plynout čas a finanční prostředky. Správné určení ceny nemovitosti je klíčové pro úspěšný prodej. Toto je odborná záležitost a pro profesionálního realitního makléře bude tato analýza trvat od 3 do 4 hodin. S dobře nastavenou prodejní cenou budete mít možnost vypracovat strategii, přilákat zájemce a získat reálný obraz trhu, což Vám umožní prodat Vaši nemovitost za nejvyšší možnou cenu.

2. Jak určíme prodejní cenu?

Pro dosažení správného výsledku je nutné zohlednit všechny relevantní faktory. Realitní makléř v první řadě prozkoumává placenou verzi cenových map a následně porovnává výsledky s databází nedávno prodaných nemovitostí dané realitní kanceláře. Dále se makléř dotazuje ostatních realitních profesionálů, kteří prodávají podobné nemovitosti ve stejné lokalitě. Důležitými faktory jsou stav jejich nemovitosti a odezva zájemců. K tomu je nutná důkladná analýza lokality a detailní posouzení technického stavu nemovitosti.

3. Je libo home stage?

Renovace, úprava designu, atraktivní fotografie a profesionální videoprezentace. Proč je vizuální stránka nemovitosti důležitá? Zvyšuje její hodnotu! Zájemci se rozhodují během prvních 2-3 sekund, a pokud se jim prezentace líbí, objednají si prohlídku. Čím více zájemců se přihlásí, tím větší šance na nalezení toho správného kupce.


4. Fotky, fotky, fotky!

5. Online a lokální marketing

6. E-mailový marketing

Dnešní zákazníci mají k dispozici více informací než kdy předtím. Proto je naprosto zásadní, aby Vaše nabídka obsahovala kvalitní fotografie, které vytvoří trvalý první dojem a budou působivé natolik, že vyvolají touhu vidět více. 

Je nezbytné, aby Vaše nemovitost zaujala co největší počet potenciálních zájemců. Pouhé zveřejnění inzerátu na realitním portálu již dnes nestačí. Je třeba využít další prodejní kanály a vyvolat zájem na sociálních sítích a přes placenou online reklamu. Vývěsní cedule na nemovitosti a v okolí jsou také velmi důležité - místní marketing může být velmi účinný prodejní nástroj. Pokud se v obci, kde se nemovitost nachází, vydává zpravodaj nebo noviny, měl by být inzerát umístěn i tam.

Na trhu je velké množství zájemců, kteří hledají vhodné nemovitosti. Oslovím všechny klienty z naší databáze e-mailem a představím jim Vaši nemovitost včetně fotografií, popisu a dalších důležitých informací. Dále Vaši nabídku zpřístupním svým kolegům z RE/MAX kanceláří po celé ČR prostřednictvím sdíleného systému.


7. Barevná brožura

8. Prohlídky a prověření

9. Právní servis

Připravím profesionální brožuru k Vaší nemovitosti. Toto provedení nám umožní poskytnout každému potenciálnímu kupujícímu a makléři, kteří navštíví Vaši nemovitost, něco, co mohou sdílet s rodinou a přáteli. Brožura bude obsahovat fotografie, detailní popis, půdorysy, odkaz na webovou stránku a další informace o Vašem domě. 

Moje pozornost je zaměřena na každého zájemce o Vaši nemovitost, a to včetně ochrany před tzv. bytovými turisty. Při komunikaci s potenciálními zájemci pečlivě prověřuji, zda jejich požadavky odpovídají nabízené nemovitosti a zda disponují dostatečnými finančními prostředky. Zjišťuji způsob financování a ověřuji, zda mají potřebnou bonitu pro získání hypotéky. Pro zajištění bezpečnosti Vašeho prodeje prověřuji také seznamy insolvencí a registru dlužníků. 

Jakmile uzavřeme rezervační smlouvu a kupující složí blokovací depozit (rezervační poplatek), předám veškeré potřebné dokumenty advokátovi. Ten pro Vás připraví kupní smlouvu a smlouvu o advokátní úschově, návrhy na vklad do katastru nemovitostí a případně další důležité dokumenty.